ANKIETA
-
Najlepszy, najlepsza, najlepsi w sezonie 2017/2018
-
LUDZIE
-
pożegnanie Joanny Puzyny-Chojki
Barbara Świąder-Puchowska Coś ją gnało
-
PRZESTRZENIE TEATRU
-
Cricot, Cricot 2
Karolina Czerska Jak brzmiał Cricot
Justyna Michalik Już nie happening, jeszcze nie teatr – liminalność w twórczości Tadeusza Kantora
inscenizowanie historii
Beata Kustra Mit i kulturowa pamięć powstania warszawskiego
-
PO PREMIERZE
-
Katarzyna Flader-Rzeszowska O życiu przez śmierć
WYJEŻDŻAMY Nowy Teatr w Warszawie
Magdalena Legendź Okiem kobiety
HUMANKA, PUSTOSTAN, CIAŁO BAMBINA Teatr Polski w Bielsku-Białej
Kalina Zalewska Gangsterzy
KRÓL Teatr Polski im. Arnolda Szyfmana w Warszawie
Jacek Cieślak Powrót do dialogu
MESJASZE Teatr Zagłębia w Sosnowcu, Malta Festival Poznań
Wiesław Kowalski Wołanie o miłość
SONATA JESIENNA Teatr WARSawy
noty o przedstawieniach
-
PRZEGLĄD
-
„Kontakt” w Toruniu
Artur Duda Pochwała nie-teatru
Anna Szymonik Antyutopia z Podolskiem w tle
CZŁOWIEK Z PODOLSKA Teatr.doc w Moskwie
Szymon Spichalski Wiwat Sborna!
PANNA BEZ POSAGU Szkoła Sztuki Dramatycznej w Moskwie
Malta Festival Poznań
Piotr Dobrowolski (Nie)znane
„Kontrapunkt” w Szczecinie
Paweł Stangret Tak daleko, tak blisko
Theatertreffen w Berlinie
Iwona Uberman Czas pierwszych odpowiedzi
RÜCKKEHR NACH REIMS Schaubühne am Lehniner Platz w Berlinie
wystawa
Katarzyna Kwiecień-Kalińska Niekończąca się inspiracja
CRICOT IDZIE! w Cricotece
-
CZYTELNIA
-
Halina Waszkiel Żywot Witkacego
KRONIKA ŻYCIA I TWÓRCZOŚCI STANISŁAWA IGNACEGO WITKIEWICZA
Barbara Osterloff Biografie polskiego teatru
SŁOWNIK BIOGRAFICZNY TEATRU POLSKIEGO. TOM III, 1910–2000
Maryla Zielińska Axeriana: Kismet!
Erwin Axer NOTATKI Z PRACY,
POLSKO-NIEMIECKIE ĆWICZENIA PAMIĘCI / POLNISCH-DEUTSCHE GEDÄCHTNIS-ÜBUNGEN
noty o książkach
-