WYDARZENIE
-
Ułani w Teatrze Narodowym
Jacek Kopciński Ułańska fantazja
-
TEMAT Z OKŁADKI
-
rocznica Marca ’68
Małgorzata Piekutowa Marcowe granie
Karolina Felberg-Sendecka Nieprzenikniony mur
Zdejmowanie bandaży – z Pawłem Passinim rozmawia Jacek Kopciński
Dominik Gac Śledztwo
Janusz Majcherek, Tomasz Mościcki KRYPTONIM „DZIADY”. TEATR NARODOWY 1967–1968
Mateusz Werner „Dziady” z kronikarskiego obowiązku
-
LUDZIE
-
dyrektorzy
Publiczność kocha musicale – z Jackiem Mikołajczykiem i Marcinem Zawadą rozmawia
Agnieszka Michalak
Nie uważać autorów za wrogów – z Oliverem Reesem rozmawia Iwona Uberman
Piotr Pilitowski
Zagrać pedofila – z Piotrem Pilitowskim rozmawia Jacek Wakar
Zbigniew Osiński
Wojciech Dudzik Zbyszek
-
PRZESTRZENIE TEATRU
-
teatr w Internecie
Marzenna Wiśniewska Teatr na szkolnym ekranie
teatr i Biblia
Agata Szepe „Odwołuję, co powiedziałem”
-
PO PREMIERZE
-
Jolanta Kowalska Pęknięty portret
GENIALNA PRZYJACIÓŁKA Wrocławski Teatr Współczesny
Jacek Cieślak Skaza genu polskiego
TRANS-ATLANTYK Teatr Ateneum im. Stefana Jaracza w Warszawie
Piotr Sobierski W ramionach diabła
CZAROWNICE Z EASTWICK Teatr Syrena w Warszawie
Adam Karol Drozdowski Dzieła zabrane
SIENKIEWICZ SUPERSTAR Teatr Dramatyczny im. Jerzego Szaniawskiego w Wałbrzychu
Paweł Schreiber Jak radzi sobie nowy dyrektor?
BEKSIŃSCY, MARIA ANTONINA. ŚLAD KRÓLOWEJ
Teatr Polski im. Hieronima Konieczki w Bydgoszczy
noty o przedstawieniach
-
PRZEGLĄD
-
Katarzyna Flader-Rzeszowska Zerwany dialog
festiwal Nowe Epifanie
Szymon Kazimierczak Koniec przemocy
CHŁOPCY Z PLACU BRONI, BARON MÜNCHHAUSEN Konrada Dworakowskiego
Iwona Uberman Nie tylko papier
DUŻY ZESZYT Maxim Gorki Theater w Berlinie
-
CZYTELNIA
-
Jolanta Kowalska Pochwała dystansu
ROZMOWY Z ERWINEM AXEREM
Katarzyna Niedurny Labirynt Tyndyka
TOMEK TYNDYK / TEATR
-
FELIETONY / STAŁE RUBRYKI