NAGRODY „TEATRU”
LUDZIE
-
Ewa Kaim
Nie mam zamiaru zapisać się w historii teatru – z Ewą Kaim rozmawia Kamila Łapicka
Wawrzyniec Kostrzewski
Tęsknię za metaforą – z Wawrzyńcem Kostrzewskim rozmawia Kalina Zalewska
Szymon Spichalski Cudotwórcy są zmęczeni
Ryszarda Hanin
Trudny życiorys – z Magdaleną Raszewską, Januszem Majcherkiem i Mateuszem Wernerem rozmawia Barbara Osterloff
-
PRZESTRZENIE TEATRU
-
Rok Awangardy
Karolina Czerska Awangardy teatralne
wystawa Enrico Prampolini. Futuryzm, scenotechnika i teatr polskiej awangardy
Bartłomiej Kalinowski Związki Teatru Cinema z awangardą
Karolina Leszczyńska Chorea. Więcej niż teatr
Magdalena Jarnotowska Obraz ojca w czterech ramach. Literacka twórczość Adama Tarna
-
PO PREMIERZE
-
Jacek Wakar Z drugiego planu
URODZINY CZYLI CEREMONIE ŻAŁOBNE… i MARY PAGE MARLOWE Teatr Wybrzeże w Gdańsku
Maja Margasińska Bez przebaczenia
OPOWIEŚĆ ZIMOWA Teatr Narodowy w Warszawie
Jarosław Cymerman Lublin post-apo
POGROM W PRZYSZŁY WTOREK Scena Prapremier InVitro w Lublinie
-
noty o przedstawieniach
PRZEGLĄD
-
Malta Festival Poznań 2017
Stanisław Godlewski Kto z kim się liczy
XXI Festiwal Szekspirowski
Jacek Cieślak Każda zmiana równie zła
Jan Karow Tryumf Cezara
IX Międzynarodowy Festiwal Szkół Teatralnych ITSelF
Jan Bończa-Szabłowski Siła i magia prostoty
zagranica
Iwona Uberman Koniec. Koniec! Koniec?
SŁABE SERCE Volksbühne am Rosa-Luxemburg-Platz w Berlinie
-
CZYTELNIA
-
Joanna Biernacka-Płoska „Wiem o sobie tyle…”
Magdalena Raszewska RYSZARDA HANIN. HISTORIA NIEOCZYWISTA
Tomasz Bocheński Rozmowy istotne w czasach „nowej tradycji”
Wiesław Juszczak, Dariusz Czaja RUINY CZASU. ROZMOWY O TWÓRCZOŚCI
Dominik Gac Nienasycenie
WITKACY 2014: CO JESZCZE JEST DO ODKRYCIA?
czytanie dramatu
Agnieszka Górnicka Apologia czułości
Malina Prześluga CZUŁOŚĆ
-
FELIETONY / STAŁE RUBRYKI
-
Jacek Kopciński
Forum
Listy polecone
Włodzimierz Szturc
Marek Kochan
Artur Pałyga
Natalia Worożbyt
Rozmaitości
-