Czasopisma

Teatr 2/2020

Spis treści

  • WYDARZENIE

    •     

      Rok Moniuszkowski
      Dorota Kozińska Już za późno, już się stało

  • TEMAT Z OKŁADKI

    •     

      feminizm w teatrze
      Katarzyna Waligóra Seksizm, panowie?

  • LUDZIE

    •     

      dyrektorzy
      Każdy teatr będzie muzyczny – z Konradem Imielą rozmawia Magda Piekarska
      23 Nie tylko dla widzów z Nowej Huty – z Małgorzatą Bogajewską rozmawia Kalina Zalewska
      Irena Laskowska (1925–2019)
      Anna Kuligowska-Korzeniewska Irena

  • PRZESTRZENIE TEATRU

    •     

      Maria Napiontkowa „Wspólni aktorzy” Swinarskiego i Jarockiego
      Sen o Bezgrzesznej… – dziennik aktora
      Henryk Majcherek Ciśnienie

  • PO PREMIERZE

    •     

      Kalina Zalewska Płonie stodoła
      GDY PRZYJDZIE SEN Teatr Ludowy w Krakowie
      Magda Huzarska-Szumiec Krakowski splin
      KRAKOWSKA LEKKOŚĆ BYTU Teatr Ludowy w Krakowie
      Agata Tomasiewicz Słoneczko pełne snów
      GRACJAN PAN. MUSICAL Teatr Muzyczny Capitol we Wrocławiu
      Anna Jazgarska Trauma
      RZECZY, KTÓRYCH NIE WYRZUCIŁEM Teatr im. Stefana Jaracza w Olsztynie
      Jarosław Zalesiński Kordian Niewiadomski
      KORDIAN Teatr Wybrzeże w Gdańsku
      Artur Duda Jezus i gadająca gitara
      JEZUS PRZYSZEDŁ Teatr im. Wilama Horzycy w Toruniu
      Łukasz Rudziński W atelier Guślarza
      DZIADY Teatr Miejski im. Witolda Gombrowicza w Gdyni
      Maryla Zielińska Styropianem po szkle
      HAMLET Teatr im. Juliusza Słowackiego w Krakowie
      noty o przedstawieniach

  • PRZEGLĄD

    •     

      Jakub Kasprzak Ostatni raz
      JA, BÓG Teatr Chorea w Łodzi
      Jacek Cieślak Koniec miłości, początek śmierci
      SALOME Krzysztofa Warlikowskiego
      Jacek Wakar Rosyjski krąg
      WSZYSTKO PŁYNIE, BIESY Janusza Opryńskiego
      festiwale
      Paweł Stangret Emancypanci
      VI Festiwal Nowego Teatru w Rzeszowie
      Edyta Kubikowska Rekolekcji ciąg dalszy
      IX Międzynarodowe Spotkania Teatralne w Kluż-Napoka

  • CZYTELNIA

    •     

      Tadeusz Kornaś Teatralni sąsiedzi
      Anna Kuligowska-Korzeniewska POLSKA „SZULAMIS”. STUDIA O TEATRZE POLSKIM I ŻYDOWSKIM
      Artur Duda Słabość (do) „Hamleta”
      Wanda Świątkowska HAMLET.PL. MYŚLENIE „HAMLETEM” W POWOJENNEJ KULTURZE POLSKIEJ
      Katarzyna Flader-Rzeszowska Ocalić etos
      Lech Śliwonik TEATR NIEZBĘDNY. STUDIA, SZKICE, FELIETONY

  • FELIETONY / STAŁE RUBRYKI

    •     

      Jacek Kopciński
      Forum
      Marek Kochan
      Magdalena Drab
      Artur Pałyga
      Rozmaitości