Aktualności
W ramach cyklu „HR w bibliotece”, poświęconego tematom zarządzania zasobami ludzkimi i psychologii, Fundacja Good Culture we współpracy z Good Books, zaprasza dyrektorów bibliotek na bezpłatne webinarium „Komunikacja, motywowanie, zarządzanie. Najważniejsze umiejętności lidera instytucji kultury”.
Podczas webinarium, które odbędzie się 14 września w godz. 10:00-11:30, wykwalifikowane trenerki, Agnieszka Szczerek i Anna Rutkowska, opowiedzą o kwestii komunikacji z pracownikami instytucji kultury. O tym, jak delegować zadania, motywować, przekazywać informacje zwrotne i budować relację opartą na wzajemnym szacunku.
Więcej informacji: https://goodbooks.pl/najblizsze-wydarzenia#hr-w-bibliotece.
Link do wydarzenia na Facebooku: https://www.facebook.com/events/1185060838723483.
Link do zapisów: https://forms.gle/M24jWHqUPSS7D9dj7