Aktualności

03.08.2022

Zapraszamy na spotkanie dla beneficjentów „Infrastruktury bibliotek 2021-2025”

Po zakończeniu procedury odwoławczej od wyników 2. naboru wniosków do „Infrastruktury bibliotek 2021-2025” Instytut Książki organizuje spotkanie informacyjne dla nowych beneficjentów. Odbędzie się ono 16 sierpnia o godz. 12:00 za pośrednictwem platformy Zoom.

W trakcie spotkania pracownicy Instytutu Książki przypomną najważniejsze zagadnienia regulaminowe, przekażą informacje dotyczące realizacji zadania (w tym te dotyczące wypłaty dofinansowania), a także postarają się odpowiedzieć na pojawiające się pytania i wątpliwości.

W spotkaniu mogą wciąć udział nie tylko bibliotekarki i bibliotekarze, ale również pracownicy urzędów gmin czy przedstawiciele władzy samorządowej.

Instytut Książki zachęca do udziału w spotkaniu także beneficjentów poprzedniego naboru, którzy dotąd nie mieli okazji czy możliwości uczestniczyć w spotkaniach tego typu.

Chcemy, żeby spotkanie było szansą na wymianę doświadczeń, planowany jest czas na swobodną dyskusję.

Chętni do udziału w spotkaniu online powinni przesłać zgłoszenie na adres e.gasior@instytutksiazki.pl – wystarczy wysłać wiadomość o temacie „Zgłoszenie – spotkanie dot. Infrastruktury bibliotek 2021-2025".

Wszystkie informacje o Narodowym Programie Rozwoju Czytelnictwa 2.0, Priorytet 2 „Infrastruktura Bibliotek 2021–2025” można znaleźć TUTAJ.

Uwaga!

Szkolenie organizowane jest dla beneficjentów programu. Szkolenia dla wnioskodawców będą odbywały się w późniejszych terminach, po uruchomieniu kolejnego naboru.