Aktualności
Zapraszamy na spotkanie dla beneficjentów „Infrastruktury bibliotek 2021-2025”
Po zakończeniu procedury odwoławczej od wyników 2. naboru wniosków do „Infrastruktury bibliotek 2021-2025” Instytut Książki organizuje spotkanie informacyjne dla nowych beneficjentów. Odbędzie się ono 16 sierpnia o godz. 12:00 za pośrednictwem platformy Zoom.
W trakcie spotkania pracownicy Instytutu Książki przypomną najważniejsze zagadnienia regulaminowe, przekażą informacje dotyczące realizacji zadania (w tym te dotyczące wypłaty dofinansowania), a także postarają się odpowiedzieć na pojawiające się pytania i wątpliwości.
W spotkaniu mogą wciąć udział nie tylko bibliotekarki i bibliotekarze, ale również pracownicy urzędów gmin czy przedstawiciele władzy samorządowej.
Instytut Książki zachęca do udziału w spotkaniu także beneficjentów poprzedniego naboru, którzy dotąd nie mieli okazji czy możliwości uczestniczyć w spotkaniach tego typu.
Chcemy, żeby spotkanie było szansą na wymianę doświadczeń, planowany jest czas na swobodną dyskusję.
Chętni do udziału w spotkaniu online powinni przesłać zgłoszenie na adres e.gasior@instytutksiazki.pl – wystarczy wysłać wiadomość o temacie „Zgłoszenie – spotkanie dot. Infrastruktury bibliotek 2021-2025".
Wszystkie informacje o Narodowym Programie Rozwoju Czytelnictwa 2.0, Priorytet 2 „Infrastruktura Bibliotek 2021–2025” można znaleźć TUTAJ.
Uwaga!
Szkolenie organizowane jest dla beneficjentów programu. Szkolenia dla wnioskodawców będą odbywały się w późniejszych terminach, po uruchomieniu kolejnego naboru.