Aktualności

08.11.2007

Polska na Międzynarodowych Targach Książki w 2008 roku

W 2008 r. Instytut Książki organizuje wspólne stoiska polskich wydawców na Międzynarodowych Targach Książki w:

  • Paryżu (14-19 marca 2008)  
  • Bolonii (31 marca - 3 kwietnia 2008)  
  • Londynie (14-16 kwietnia 2008)  
  • Pekinie (wrzesień 2008)
  • Barcelonie (październik 2008)
  • Frankfurcie (15-19 października 2008)
  • Moskwie (listopad/grudzień 2008)

Zasady uczestnictwa wydawców w polskim stoisku: 

Opłaty za uczestnictwo:
1 półka – 400 PLN netto, 1 regał – 1500 PLN netto
Standardowa półka ma długość ok. 90 cm. Na regał składają się 4 półki. Zamówienie powyżej 6 regałów: 20% zniżki. 

Zgłoszenia prosimy kierować do Instytutu Książki. Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego i przesłanie go zarówno e-mailem (biuro@instytutksiazki.pl) jak i pocztą (oryginał z podpisem). Uprzejmie prosimy o nadsyłanie zgłoszeń na załączonych (osobnych) formularzach w następujących nieprzekraczalnych terminach:

  • Londyn – do 7 grudnia 2007 r.* 

* Ze względu na to, że Targi Londyńskie mają charakter bardziej roboczy niż wystawowy a także na bardzo wysoki koszt wynajęcia stoiska na tych targach – prosimy o  zamawianie nie więcej niż 1 regału.

  • Paryż – do 6 stycznia 2008 r. 
  • Bolonia – do 15 stycznia 2008 r. 
  • Pekin – do 30 kwietnia 2008 r. ** 

** Wielkość stoiska w Pekinie będzie zależała od zainteresowania wydawców. Ze względu na wysokie koszty transportu prosimy o zamawianie nie więcej niż 1 regału.  

  • Barcelona – 15 czerwca 2008 r. 
  • Frankfurt – do 15 maja 2008 r. 
  • Moskwa – do 1 października 2008 r. 

IK organizuje też stoiska informacyjne (bez akwizycji wydawców) na targach książki w:

  • Wilnie (luty 2008)
  • Lipsku (13-16 marca 2008)  
  • Buenos Aires (21 kwietnia - 12 maja 2008)
  • Los Angeles (29 maja -1 czerwca 2008)
  • Lwowie (wrzesień 2008)

Świadczenia IK w ramach opłaty za uczestnictwo:

  • transport książek i materiałów (z Krakowa, ilość materiałów uzależniona od wielkości zamówienia)
  • wpis do katalogu targowego (pod warunkiem terminowego dostarczenia treści wpisu)
  • umieszczenie logo i nazwy wydawnictwa na fryzie
  • obsługa informatorium (prosimy o przekazanie nam terminarza spotkań targowych, nazwiska osoby obecnej na targach i telefonu kontaktowego)
  • w miarę możliwości dostęp do Internetu na stoisku
  • 1 bezpłatna wejściówka (w miarę możliwości więcej)
  • obsługa prasowa, w tym informacje o promocyjnych działaniach wydawców oraz nagłaśnianie obecności polskiej na Targach