Aktualności
Ruszyła zbiórka zgłoszeń do udziału w drugiej edycji Wirtualnych Targów Historycznych. Organizatorem wydarzenia, które odbędzie się w dniach od 16 do 29 listopada, jest portal Histmag.org.
Koronawirus nie odpuszcza. Statystyki są nieubłagane. Każdego dnia przybywa coraz więcej osób zakażonych Sars-Cov-2. Wiąże się to z wieloma obostrzeniami i zamrożeniem niektórych sfer życia społecznego. Wiosną, kiedy Polska zmagała się z pierwszą falą pandemii, rząd wprowadził lockdown i konieczne było odwołanie wszystkich stacjonarnych targów książki. Wtedy redakcja Histmaga przygotowała dla miłośników historii oraz wydawców alternatywne rozwiązania, czyli Wirtualne Targi Historyczne, które cieszyły się sporym zainteresowaniem Czytelników (ponad 10 tys. wejść na strony targowe), a udział w nich wzięło 25 wydawców, którzy zgłosili ponad 100 tytułów.
Dziś, kiedy nadeszła druga fala epidemii, sytuacja wygląda podobnie. Dlatego też organizatorzy zapraszają do udziału w kolejnej edycji wydarzenia. Tym razem przygotowali specjalną stronę internetową dedykowaną Targom. Udział w wydarzeniu jest odpłatny, a każde Wydawnictwo może głosić od 1 do 10 publikacji dotyczących historii – zarówno monografii, albumów czy powieści historycznych itp. Organizatorzy oferują także reklamę banerową oraz wywiady prowadzone online przez członków redakcji Histmaga, które będą udostępniane na żywo w histmagowych mediach społecznościowych.
Szczegółowe informacje dotyczące oferty i współpracy: Michał Świgoń, m.swigon@histmag.org (preferowany kontakt mailowy),
telefon: 692 929 681.